fredag 13 januari 2012

Paket

Idag kom mitt paket från www.metebolaget.se, jag hade beställt lite smågrejer som ska bli riktigt kul att att prova. När jag beställde dem så var min ide att de skulle testas nästa helg, men det ser tveksamt ut om det kommer att finnas öppet vatten då.

Nåja nedan kommer bilder på de nya prylarna, bilderna tagna i all hast med mobilen så jag ber om ursäkt för kvalitén.

Detta är en av nyheterna från Fox eminenta predator serie, det är ett kit för att göra kebab riggar.
Man trär på en flytkula på pinnen och sedan diverse fiskbitar, pinnen har ett litet hål som träs över en av spetsarna på 3 kroken. Poängen är att man kan få sin kebab rigg att flyta på önskat avstånd från botten, jag är lite skeptisk till den styva pinnen. Men vi får väl se hur bra det är.

Det här är ett doft medel som man kan stryka på fisken med penseln som sitter på insidan av locket eller så kan man använda en spruta och injicera lite i fisken.
Jag köpte även lite lekande och annat småkrafs, men det fotar jag inte.
Nu håller jag tummarna för att väder gudarna ska vara snälla, så att jag antingen har hållbar is eller öppet vatten till nästa helg.
/ J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar