fredag 13 januari 2012

Inför fiske året 2012.

Jag sitter här och funderar lite på vad jag vill ha ut av fiskeåret 2012.
Nytt PB på Gädda är så klart ett självskrivet mål.
100cm+ Gädda x3, jag hoppas kunna ta Gädda på över 100cm på flötestrolling, mete och bottenmete.
Jag siktar även på att lägga en del tid på Gös trolling under perioden Maj-Augusti.

Utrustningsmässigt så är det stora projektet att montera lite sträckmetall på trailern.

Inköpsmässigt så är önskelistan lång och DYR, vad av detta som inhandlas kommer att bero på ekonomin.
Pelican pulka och Armagäddon spöhållare till ismetet.
Portabelt ekolod.
Handhållen GPS.
Idag använder jag 10fots SG Mp pro spön med Okuma san juan rullar till både flötestrolling och landmete, jag funderar på att köpa 3st 12fots spön med bra baitrunners till landfisket.
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar