söndag 9 januari 2011

Ett år äldre.

Jaha då var det den 9:e Januari igen, det innebär att ännu ett jordevarv är avklarat.
Av min kära sambo fick jag bland annat ett nytt pimpelspö, ett sådant som man kan ha haspelrulle på. Så nu blev man allt lite sugen på att pimpla regnbåge och stor abborre.
Just nu är det töväder så vi får se hur det går med den saken, några ismete pass hade ju också varit nice att hinna med innan det blir öppet vatten igen.

Jag hann med en liten terapistund i källaren idag, jag lyckades pula ihop snörstarten på Suzuki utombordaren som jag håller på att renovera. Det som återstår nu är montera en dödar knapp, plasta en spricka i kåpan, måla rigg och kåpa samt ny olja till växelhuset.

Sen måste jag bestämma mig för om jag ska behålla den eller sälja den till förmån för nya projekt. Det hade ju varit kul med en båt till eller 2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar